Velkommen til vår nettbutikk for en hyggelig handel! Som i vårt fysiske utsalg ønsker vi at du skal føle at du kan handle under trygge rammer og ta kontakt med oss dersom noe skulle være uklart. Vi tar imot betaling via Visa, Mastercard, Vipps, Delbetaling eller sender faktura via Riverty fakturaløsning.
Foretaksinformasjon: Sotranot AS
Organisasjonsnummer | 934 517 733 |
Besøksadresse | Bildøyvegen 7, 5353 Straume |
Postadresse | Postboks 33, 5341 Straume |
E-post | mail@sotranot.no |
Telefon | 56335950 |
Parter
Sotranot AS, org nr 934 517 733, Bildøyvegen 7, 5353 Straume, mail@sotranot betegnes i avtale som "selger".
Forbruker eller foretak som gjennomfører bestillingen betegnes som "kjøper".
Priser
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.
Forbehold
Det tas forbehold om eventuelle trykkfeil hva gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på nettside, samt lagerstatus på varer. Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål på mail@sotranot.no, tlf 56335950.
SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER
Sending av ordrer
Vi benytter Posten til våre sendinger, som gir trygg og pålitelig sending av varer til hele Norge. Vi pakker og sender order fortløpende, og senest dagen etter bestilling. Det er tre ulike alternativer du kan velge når du bestiller hos oss:
1. Pakke til hentested:
Standard fraktpris i nettbutikken er 99,- kroner inklusiv mva når det velges "pakke til hentested". Pakken sendes til post i butikk nær deg. Du kan følge pakken i Posten appen, og normal leveringstid er 1-3 virkedager. Når du fyller ut betalingsinformasjon ved utsjekk får du opp alternativer til hentested, hvor du kan velge det hentestedet som passer deg best.
2. Pakke i postkassen:
Leveres direkte i postkassen med sporing, normal leveringstid ca. 1-3 virkedager. Er sendingen for stor, får du SMS eller hentelapp med beskjed om at pakken hentes på nærmeste hentested. Prisen for pakke i postkassen er 79,- kroner.
3. Hente i butikk:
Du kan hente din bestilling gratis i vårt butikkutsalg (Bildøyvegen 7, 5353 Straume). Du vil motta varsel på mail eller telefon når pakken er klar til henting. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått bekreftelse på at pakken er klar til å hentes.
Leveranse
Om det viser seg at det er tomt for en vare som er bestilt av kjøper, vil du få varsel om dette via e-post eller telefon, og bli informert om eventuelle alternative produkter eller om leveringstid.
Personopplysninger
Sotranot AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes
til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
Kortinformasjon
Når du handler hos Sotranot AS blir betalingen behandlet av NETS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og Mastercard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene sender du e-post med informasjon (produkt, ordrenr osv) til mail@sotranot.no
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Sotranot AS skriftlig melding (mail@sotranot.no) om at du vil påberope deg mangelen. Sotranot AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjema vedlagt i forsendelse. OBS, vi opererer med utvidet angrerett på bekledning på i forbindelse kjøp av julegaver.
Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.